VIEŠBUČIO Skaistažiedė

VIDAUS TVARKOS TAISYKLĖS

  1. Viešbutis Skaistažiedė dirba visą parą, duris atrakintos iki 23:00 val. šalia durų skambutis.
  2. Svečiai registruojami nustatytą atvykimo dieną ir priimami nuo 14.00 val. Išvykimo dieną turi išsiregistruoti iki 12:00 val.
  3. Registruojantis, svečiai privalo pateikti asmens tapatybės dokumentą.
  4. Atvykus grupei, vadovas turi pateikti grupės sąrašą, savo dokumentą bei rekvizitus.
  5. Svečiai už apgyvendinimą privalo sumokėti iškarto atvykę į viešbutį.
  6. Svečiams norint prailginti viešnagės laiką, t.y. pasirinkti vėlyvąjį išvykimą, svečiai privalo sumokėti ½ paros kainos.
  7. Informuojame, kad svečiai moka už visus faktiškai numeryje gyvenančius asmenis.
  8. Už nepanaudotas paslaugas pinigai negražinami, komplekso paslaugos nekeičiamos į kitas paslaugas.
  9. Dėl svečių saugumo kambariuose turi nakvoti tik prisiregistravę asmenys.
  10. Kambariuose draudžiama burtis kompanijomis, linksmintis bei kelti triukšmą, gerti alkoholinius gėrimus, rūkyti (už rūkymą patalpose 100 € bauda).
  11. Svečių patogumui, pastebėjus technikos ar įrangos gedimus, pranešti viešbučio administracijai.
  12. Draudžiama perkelti bet kokį inventorių į kitą kambarį be administracijos žinios.
  13. Nuo 23:00 iki 06:00 val. viešbutyje – ramybės laikas. Prašome gerbti savo kaimynų poilsį. Jei Jums kas trukdo ilsėtis, praneškite viešbučio administracijai.
  14. Klientai privalo laikytis priešgaisrinės saugumo taisyklių. Draudžiama deginti žvakes.
  15. Kilus gaisrui skambinti telefonu 01 arba 112. Būtina pranešti viešbučio administracijai.
  16. Už paliktus vertingus daiktus ar pinigus kambariuose administracija neatsako.
  17. Kambariuose palikti arba užmiršti daiktai saugomi saugykloje.
  18. Išeidami iš patalpų nepalikite įjungtų elektros prietaisų.
  19. Išvykstant svečiai privalo gražinti viešbučio kambario raktą administratorei(-iui). Pametus raktą į svečio sąskaitą bus įtraktas rakto pagaminimo mokestis.
  20. Svečiai privalo atlyginti viešbučiui padarytus materialinius nuostolius, kurie atsirado dėl svečių ar jų pakviestų asmenų kaltės. Padarytą žalą įvertina viešbučio administracija.
  21. Bet kokie ginčai sprendžiami derybomis, o nepavykus LRT įstatymų nustatyta tvarka.

Ramaus ir malonaus poilsio, Jūs visada laukiami.