VIEŠBUČIO Skaistažiedė
VIDAUS TVARKOS TAISYKLĖS
- Viešbutis Skaistažiedė dirba visą parą, duris atrakintos iki 23:00 val. šalia durų skambutis.
- Svečiai registruojami nustatytą atvykimo dieną ir priimami nuo 14.00 val. Išvykimo dieną turi išsiregistruoti iki 12:00 val.
- Registruojantis, svečiai privalo pateikti asmens tapatybės dokumentą.
- Atvykus grupei, vadovas turi pateikti grupės sąrašą, savo dokumentą bei rekvizitus.
- Svečiai už apgyvendinimą privalo sumokėti iškarto atvykę į viešbutį.
- Svečiams norint prailginti viešnagės laiką, t.y. pasirinkti vėlyvąjį išvykimą, svečiai privalo sumokėti ½ paros kainos.
- Informuojame, kad svečiai moka už visus faktiškai numeryje gyvenančius asmenis.
- Už nepanaudotas paslaugas pinigai negražinami, komplekso paslaugos nekeičiamos į kitas paslaugas.
- Dėl svečių saugumo kambariuose turi nakvoti tik prisiregistravę asmenys.
- Kambariuose draudžiama burtis kompanijomis, linksmintis bei kelti triukšmą, gerti alkoholinius gėrimus, rūkyti (už rūkymą patalpose 100 € bauda).
- Svečių patogumui, pastebėjus technikos ar įrangos gedimus, pranešti viešbučio administracijai.
- Draudžiama perkelti bet kokį inventorių į kitą kambarį be administracijos žinios.
- Nuo 23:00 iki 06:00 val. viešbutyje – ramybės laikas. Prašome gerbti savo kaimynų poilsį. Jei Jums kas trukdo ilsėtis, praneškite viešbučio administracijai.
- Klientai privalo laikytis priešgaisrinės saugumo taisyklių. Draudžiama deginti žvakes.
- Kilus gaisrui skambinti telefonu 01 arba 112. Būtina pranešti viešbučio administracijai.
- Už paliktus vertingus daiktus ar pinigus kambariuose administracija neatsako.
- Kambariuose palikti arba užmiršti daiktai saugomi saugykloje.
- Išeidami iš patalpų nepalikite įjungtų elektros prietaisų.
- Išvykstant svečiai privalo gražinti viešbučio kambario raktą administratorei(-iui). Pametus raktą į svečio sąskaitą bus įtraktas rakto pagaminimo mokestis.
- Svečiai privalo atlyginti viešbučiui padarytus materialinius nuostolius, kurie atsirado dėl svečių ar jų pakviestų asmenų kaltės. Padarytą žalą įvertina viešbučio administracija.
- Bet kokie ginčai sprendžiami derybomis, o nepavykus LRT įstatymų nustatyta tvarka.
Ramaus ir malonaus poilsio, Jūs visada laukiami.